.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
محمودی: دیگر به ورزشگاه سیمرغ نمی‌رویم
سرپرست تیم فوتبال خونه به خونه بابل گفت: یک بار دیگر تأکید می کنم این تیم در ورزشگاه هفت تیر بابل مقابل گل گهر سیرجان قرار خواهد گرفت در غیر این صورت در ورزشگاه شهدای سیمرغ به میدان نمی‌رود.

به گزارش شمال نیوز،ابراهیم محمودی اظهار کرد: باشگاه خونه به خونه از معدود باشگاه‌های کشور است که مالک باشگاه در طول فصل چندین بار با عوامل تیم جلسه برگزار می‌کند و نقطه نظرات آنها را جویا می‌شود و این مسئله همبستگی و همدلی عوامل تیم را در پی دارد که جا دارد از حاج قاسم حسن‌زاده تشکر کنیم.

وی با بیان اینکه در این جلسه مشکلات باشگاه را مورد بررسی قرار می‌دهیم، افزود: مهم‌ترین مشکل ما عدم برگزاری بازی‌های خانگی در ورزشگاه هفت تیر بابل است.

سرپرست تیم فوتبال خونه به خونه بابل خاطرنشان کرد: در طول این فصل بارها و بارها از مسؤولان خواهش کردیم هر چه زودتر نسبت به تکمیل ورزشگاه هفت تیر اقدام کنند اما متأسفانه این روند بسیار کند پیش می‌رود و انگار این موضوع برای آنها مهم نیست.

محمودی با بیان اینکه در آخرین جلسه هم‌اندیشی مالک باشگاه و عوامل تیم شدیداً نسبت به عدم آماده‌سازی ورزشگاه هفت تیر بابل دلخور بودند، ادامه داد: قاطعانه تأکید شد بازی با گل‌گهر سیرجان باید در ورزشگاه هفت تیر بابل برگزار شود در غیر این صورت ما در ورزشگاه کیاکلا مقابل این تیم قرار نخواهیم گرفت.

وی تصریح کرد: این موضوع را از هم‌اکنون به مسؤولان مازندران و بابل اعلام می‌کنیم و از آنها خواهش می‌کنیم ما را مقابل هواداران قرار ندهند.

سرپرست تیم فوتبال خونه به خونه بابل تصریح کرد: چگونه ممکن است برای احداث تنها یک سکو چندین ماه وقت تلف می‌کنند و به پایان نمی‌رسانند ولی برای تکمیل سایر ورزشگاه های استان این کار را در کمتر از دو ماه انجام می‌دهند و مسؤولان استان هر روز پیگیر این قضیه می‌شوند؟!

محمودی عنوان کرد: دیگر همه می‌دانند با توجه به وضعیت اقتصادی تیم‌‌داری چقدر سخت شده ولی حاج قاسم حسن‌زاده در ابتدای فصل بنا به درخواست مسؤولان استان و شهر و به احترام مردم فوتبال‌دوست مازندران قبول زحمت کرد و به تیم‌داری ادامه داد اما مسؤولان استان پس از ۹ ماه نتوانستند کار بازسازی یک ورزشگاه کوچک را به اتمام برسانند و این واقعاً جای تأسف دارد.

وی با بیان اینکه در ۷ هفته اخیر ۶ بازی را در خارج از استان بازی کردیم، گفت: تنها یک بازی خانگی داشتیم که متأسفانه این یک بازی را نیز در خارج از بابل برگزار کردیم و عملاً در این فصل به هیچ عنوان میزبان نبودیم، این مسئله تا کی می‌خواهد ادامه داشته باشد؟ برای سفر اخیرمان به شیراز هزینه زیادی صرف کردیم اما هیچ مسؤولی نیست که حتی یک تماس با حسن‌زاده بگیرد و بپرسد هزینه این سفرها از کجا تأمین می‌شود؟

سرپرست تیم فوتبال خونه به خونه بابل در پایان گفت: یک بار دیگر تأکید می کنم این تیم در ورزشگاه هفت تیر بابل مقابل گل گهر سیرجان قرار خواهد گرفت در غیر این صورت در ورزشگاه شهدای سیمرغ به میدان نمی‌رود./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.031 seconds.